ד"ר זילברשר - מרפאת שיניים

מספר מקשר הסבר

מרפאת שיניים - ד"ר זילברשר

שיקום הפה - שיקום פה ולסת ד"ר זילברשר

שיקום הפה | שיקום פה ולסת – מרפאת ד"ר זילברשר

שיקום הפה - שיקום פה ולסת | ד"ר זילברשר

שיקום הפה | שיקום פה ולסת – מרפאת ד"ר זילברשר

שיקום פה ולסת בטכנולוגיות החדישות ביותר – מרפאת ד"ר זילברשר

שיקום פה ולסת במרפאת ד"ר זילברשר מתבצע על ידי רופאי שיניים בעלי ניסיון רב שנים בתחום השיקום. במרפאתנו מוצעים טיפולי שיקום למטופלים שחסרות להם שיניים מסיבות שונות. טיפולי שיקום אלה מבוססים על שתלים דנטליים, וכוללים שיקום קבוע באמצעות גשרי חרסינה או שיקום נשלף באמצעות תותבות על גבי שתלים. בנוסף, אנו מבצעים שיקום אסתטי של הפה בעזרת הלבנה, ציפוי חרסינה (למינייט) וכתרי זירקוניה.
הטיפולים מותאמים לכל מטופל לפי מצבו הרפואי ולפי יכולותיו הכלכליות.

שיקום פה ולסת בטכנולוגיות החדישות ביותר – מרפאת ד"ר זילברשר

שיקום פה ולסת במרפאת ד"ר זילברשר מתבצע על ידי רופאי שיניים בעלי ניסיון רב שנים בתחום השיקום. במרפאתנו מוצעים טיפולי שיקום למטופלים שחסרות להם שיניים מסיבות שונות. טיפולי שיקום אלה מבוססים על שתלים דנטליים, וכוללים שיקום קבוע באמצעות גשרי חרסינה או שיקום נשלף באמצעות תותבות על גבי שתלים. בנוסף, אנו מבצעים שיקום אסתטי של הפה בעזרת הלבנה, ציפוי חרסינה (למינייט) וכתרי זירקוניה.
הטיפולים מותאמים לכל מטופל לפי מצבו הרפואי ולפי יכולותיו הכלכליות.

מהו שיקום פה ולסת?

כאשר הפה והלסת בריאים, השיניים נסגרות באופן תקין ואין בהן חורים, אין שחיקה בשיניים, אין שיניים חסרות והחניכיים בריאות. כל מה שחורג מכך, דורש טיפול משקם. מכאן, ששיקום הפה והלסת הוא מונח המתייחס לטווח רחב מאוד של טיפולים, שמטרתם לטפל בליקויים השונים בחלל הפה, כולל טיפול בבעיות אסתטיות שונות של יישור השיניים והלבנתן.
 

תותבות על גבי שתלים בשיניים

היתרונות של תותבת המורכבת על גבי שתלים דנטליים לעומת תותבת רגילה

תותבת על גבי שתלים בשיניים היא הליך כירורגי המתחיל בהתקנת שתלים דנטליים בתוך עצמות הלסת העליונה והתחתונה, במקומות שבהם חסרות שיניים. לאחר מכן, התותבות מורכבות על השתלים, ואלה משמשים כעוגן לתותבת ומונעים תנועה חופשית שלה בחלל הפה. תהליך זה מאפשר להרכיב למטופל תותבות שהן חזקות יותר מתותבות רגילות ובצורה כזו לשחזר את כוח הלעיסה שלו בצורה שהיא קרובה מאוד לכוח הלעיסה של השיניים הקבועות.
 

כיצד מוצמדות התותבות לשתלים?

עיגון התותבות על השתלים נעשה בעזרת גומיות המקובעות בתותבת. הגומיות נתפסות על מצמדים שמורכבים על השתלים, ותהליך הכנסת התותבת והוצאתה דומה מאוד לאופן שבו כפתורי הצמדה (כפתורי תיק תק) נצמדים זה לזה. כלומר, השליפה וההכנסה של תותבות על שתלים הן פשוטות ומהירות והן יתרון מובהק נוסף של תותבות אלה.

מהי מטרת השיקום האסתטי של הפה והלסת?

השיקום האסתטי של הפה נועד לשפר את מראה השיניים ולגרום למטופל להרגיש בנוח לחייך בפה מלא. לשם כך נהוגים שלושה סוגי טיפולים, שנועדו לטפל בבעיות אסתטיות שונות: הלבנת שיניים, ציפוי חרסינה (למינייט), וכתרי זירקוניה.

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה

* לא נשתמש או נעביר את המידע האישי שלך

שיקום פה ולסת אסתטי על ידי גשרים וציפויים: ציפוי למינייט וכתר זירקוניה

שיקום אסתטי של הפה באמצעות למינייט – יתרונות

ציפוי חרסינה, או בשמו המקצועי למינייט, הוא ציפוי דקיק המודבק על השן וה"צובע" אותה במטרה להסתיר כתמים או פגמים. את הציפוי מדביקים על השן לאחר שמסירים ממנה שכבה דקה מאוד של חומר שן בלבד, בלא לפגוע במבנה השן. ציפוי החרסינה לא רק משפר את הצורה והצבע של השיניים, אלא מאפשר, בנוסף, לסגור רווחים בין השיניים ולבצע תיקונים אסתטיים שונים המותאמים אישית לצרכי המטופל ומצב השיניים שלו.

באילו מקרים מומלץ לבצע שיקום אסתטי של הפה באמצעות ציפוי חרסינה (למינייט)?

ציפוי למינייט מתאים במיוחד למטופלים הסובלים מכתמים קשים על השיניים, שלא ניתן להעלים אותם בעזרת הלבנת שיניים רגילה. בנוסף, ציפוי חרסינה משמש לעיתים כחלופה ליישור שיניים, ומהווה פתרון למטופלים שרוצים להשיג מראה של שיניים ישרות, אך רוצים להימנע מהטיפול הארוך, היקר והכואב לעתים של יישור שיניים.

האם ישנן מגבלות לשיקום הפה והלסת כשיקום אסתטי באמצעות למינייטים?

למרות כל יתרונותיו, שיקום הפה והלסת באמצעות ציפוי חרסינה הוא טיפול שלא תמיד ניתן לבצע. למשל, במטופלים הסובלים מנסיגת חניכיים קשה הטיפול בלמינייט לא יצליח משום שאין מה שיחזיק את הציפוי. מומלץ לפנות למרפאת רופאים בעלי ניסיון בטיפול בכל סוגי השיקום הפה והלסת ולוודא שאתם בוחרים בטיפול המתאים לכם ולמצב הפה והלסת שלכם.

כיצד כתרי זירקוניה משתלבים בטיפולי שיקום הפה והלסת?

כאשר מטופל סובל משיניים חסרות בעקבות עקירה, מחלה או שן שנשברה, כתרי זירקוניה הם פתרון מומלץ מאוד, ועדיף על כתרי חרסינה – הן מבחינה אסתטית והן מבחינת הצורך לשמור על כוח הלעיסה ולהגן על השיניים האחרות ועל החניכיים.

מהם היתרונות של כתרי זירקוניה לעומת כתרי חרסינה?

כתר זירקוניה עשוי חומר קרמי חזק ועמיד, אך בניגוד לכתרי חרסינה, אין בו שום מתכת. רכיב המתכת בכתרי חרסינה גורם פעמים רבות לגירוי החניכיים, לכאבים ואף לדלקת חניכיים. כתרי זירקוניה מפחיתים את הסיכוי שבעיות אלו יקרו. יחד עם זאת, גם כתרי זירקוניה לא מתאימים לכל מצב, ומומלץ להיבדק אצל רופא בעל ניסיון בשיקום הפה על מנת לקבוע את הטיפול המתאים.

שיקום הפה בטכנולוגיות מתקדמות במרפאת ד"ר זילברשר

שיקום הפה והלסת הוא תהליך שבו כל שלב מסתמך על קודמו, ורק תכנון מראש, על בסיס ידע מעמיק וראייה כוללת של כל השלבים, יכול להבטיח תהליך שיקום שיחזיק לאורך זמן. מכאן, שככל שתמונת האזור הדורש שיקום תהיה מדויקת ומעמיקה יותר, ולכל לקוח תותאם תוכנית טיפול אישית, כך תהליך השיקום יהיה יציב ואיכותי יותר.

כאן נכנס לתמונה הסורק האינטרו-אורלי, המשמש את אותנו לשיקום הפה במרפאה. זהו סורק המבוסס על טכנולוגיה מתקדמת והמספק הדמיות מדויקות ומעמיקות של האזור הדורש שיקום. הוא מאפשר לשלוח למעבדה הדמיה מדויקת של האזור (לצורך כתר, גשר, שתל דנטלי או תותבת), הרבה יותר מאשר באמצעות מדידות קונבנציונליות. הטיפולים בהם נשתמש בסורק:

  • כתר
  • גשר
  • שתל דנטלי
  • תותבת

זקוקים לטיפולי שיקום פה? מרפאת ד"ר זילברשר מזמינה אתכם ליצור עימנו קשר על מנת שנוכל להמליץ לכם על הטיפול המתאים ביותר עבורכם.

אל תזניחו את הפה שלכם! וצרו קשר עוד היום!

מספר זה הינו מספר וירטואלי, שהוא חלק משירות תוכן המופעל על ידי זאפ גרופ בע"מ ומפנה את המתקשר לבית העסק.
משתמש העושה שימוש במספר הווירטואלי, מסכים כי החברה תהא רשאית לשמור את מספר הטלפון ממנו התקשר, לכלול אותו במאגר מידע או ליצור באמצעותו קשר עם המשתמש, וכן כי המספר עשוי להשתנות מעת לעת.

מספר הטלפון הרגיל של בית העסק הוא
03-6824478

דילוג לתוכן