ד"ר זילברשר - מרפאת שיניים

מספר מקשר הסבר

מרפאת שיניים - ד"ר זילברשר

שיטות להלבנת שיניים

סקירת השיטות להלבנת שיניים הקיימות היום

מאת מאמר מערכת
שיטות להלבנת שיניים
שיטות להלבנת שיניים

המשותף לכל שיטות הלבנת השיניים

הלבנת שיניים היא פעולה שכיחה שמתבצעת על ידי רופא שיניים. בשביל להתחיל בתהליך הלבנת שיניים, הרופא קודם מאבחן את הגורמים לצבע השן ומתווה את הטיפול על פי ממצאי הבדיקה. בהמשך, מוודאים כשבועיים לפני ההלבנה שאין דלקות חניכיים או ריקבון ומקפידים לצחצח שיניים כדי למנוע רגישות.

סקירת שיטות להלבנת שיניים

שיטות להלבנת שיניים המקובלות היום הן ציפוי למינייט, תאורה כחולה מיוחדת, תבנית אישית, פסי הדבקה או מכשיר לייזר. כל אלה מאפשרות להלבין מהר יחסית את כל השיניים בחלל הפה. להלן סקירת השיטות הקיימות להלבנת שיניים.

שיטת למינייט – פתרון אסתטי למגוון בעיות

על מה מדובר? בפועל, שיטת ציפוי למינייט זוהי שיטה שבה מדביקים ציפוי חרסינה חזק אך דק על השן. כך פותרים את הצורך בהשחזת השיניים או בהרדמה מקומית.

ציפוי שיניים למינייט מהווה פתרון אסתטי לגברים ונשים בטווח רחב של גילאים. הוא פותר גם בעיות קלות יחסית של צורת ומנח השיניים, אך גם בעיות שנובעות מתאונות או גנטיקה. חוץ מזה, התהליך עצמו מהיר וקל. ורואים תוצאות מיד כאשר הטיפול מסתיים. במקרים שבהם לא מבוצעת הסרה של חומר השן, המטופל אף יכול להתחרט ולהסיר את השחזורים. כדי להבין יותר לעומק את היתרונות של השיטה על פני השאר ומדוע אנו במרפאת זילברשר משתמשים בה, עלינו לבחון את שאר השיטות הקיימות.

הלבנת שיניים
הלבנת שיניים

שיטות להלבנת שיניים | מאמר על ידי ד"ר זילברשר


שיטת הלבנת שיניים מהירה במרפאה

הלבנה מהירה במרפאה מתבצעת באמצעות תאורה כחולה מיוחדת. כאן אמנם רואים תוצאות מהר, אך החיסרון הוא שהן לא מחזיקות מעמד. חוץ מזה, השיטה דורשת ידע וניסיון שאין לכל רופא שיניים וכמובן הגנה מיוחדת על החניכיים ועל הרקמות הרכות של הפה.


השיטה של תבנית אישית

שיטה של תבנית אישית מאפשרת הלבנת שיניים באמצעות סד לילה. כאן היתרון הוא שניתן להשתמש בתבנית אחת לכמה חודשים ואף לצרף טיפול תחזוקה לפי הנחיות הרופא, בעוד החיסרון הוא שיש צורך להמתין כ-2-3 שבועות עד שרואים תוצאות.


פסי הדבקה

שיטה אחרת של הלבנת שיניים מבוססת על שימוש בפסי הדבקה. כאן משתמשים למעשה ברצועה דקה, שנדבקת לשיניים ומכילה בתוכה חומר הלבנה ייעודי. אמנם המחיר זול והזמינות גבוהה גם בבתי המרקחת כי אין צורך במרשם רופא – אך זה גם החיסרון: אין פיקוח, הטיפול לא מדויק והעלות המצטברת עלולה להיות גבוהה.


הלבנת שיניים עם מכשיר לייזר

יש גם אפשרות של הלבנת שיניים על בסיס שימוש בלייזר. כמו תמיד, היתרון של הלייזר הוא המהירות והעובדה שאין חימום של השיניים. מנגד, החיסרון הוא שמרגישים עקצוצים למשך כמה שעות ושרופא לא מספיק מקצועי אף עלול לגרום נזק בלתי הפיך לעצב השן.


ציפוי שיניים למינייט – השיטה המועדפת

לסיכום,  ציפוי שיניים למינייט זוהי שיטה מהירה להלבנת שיניים ואיננה פוגעת בשן וכן בעלת עמידות גבוהה. במרפאת שיניים זילברשר בזכרון יעקב אנו משתמשים בשיטה זו ויש לנו נסיון רב וכן המלצות רבות. לפרטים, מידע נוסף או קביעת תור התקשרו:  072-3307271

מספר זה הינו מספר וירטואלי, שהוא חלק משירות תוכן המופעל על ידי זאפ גרופ בע"מ ומפנה את המתקשר לבית העסק.
משתמש העושה שימוש במספר הווירטואלי, מסכים כי החברה תהא רשאית לשמור את מספר הטלפון ממנו התקשר, לכלול אותו במאגר מידע או ליצור באמצעותו קשר עם המשתמש, וכן כי המספר עשוי להשתנות מעת לעת.

מספר הטלפון הרגיל של בית העסק הוא
03-6824478

דילוג לתוכן