ד"ר זילברשר - מרפאת שיניים

מספר מקשר הסבר

מרפאת שיניים - ד"ר זילברשר

ציפוי שיניים חרסינה – יתרונות השיטה

ציפוי שיניים בחרסינה- מספק לשן הגנה מפני חומציות, קור, חום ופגיעה מסיבות שונות וזהו הציפוי שהכי קרוב לחיקוי ציפוי האמייל הטבעי של השן. קיראו על יתרונות השיטה

מאת מאמר מערכת
ציפויי שיניים חרסינה
ציפויי שיניים חרסינה

ציפוי שיניים חרסינה הוא המענה היעיל, המהיר והמדויק ביותר עבור אנשים אשר סובלים ממראה שיניים מוכתמות, סדוקות ובעלות פגיעה בשכבת האמייל- הציפוי הטבעי של השן. בזכות טכנולוגיות טיפוליות ופיתוח של חומרים שונים ניתן לבצע כיום ציפוי שיניים בחרסינה- החומר הקרוב ביותר בהרכבו להרכב השן הטבעית, המספק לה הגנה מפני חומציות, קור, חום ופגיעה מסיבות שונות.

ציפוי שיניים חרסינה- כיצד זה עובד?

כאשר המפגעים בפה הם מפגעים אסתטיים בלבד, ומטרת המטופל היא חיוך לבן ובריא, מה שנשחק ואבד עם השנים, ציפוי שיניים בחרסינה הוא הטיפול הנכון והעמיד ביותר. באמצעות מדידה מדויקת של השיניים, מתבצעת התאמה ותהליך ייצור אישי של הציפוי עבור המטופל. בתהליך הטיפולי מתבצעת השחזה עדינה במיוחד של השיניים אשר מיועדות לשאת את הציפוי, והלבשה של הציפוי בהדבקה בחום. מדובר בהליך טיפולי פשוט, אשר מתבצע ללא כאב.

מהו ציפוי שיניים למינייט?

ציפוי השיניים האיכותי והעמיד ביותר הוא ציפוי מחרסינה, כאשר ציפוי למינייט הוא למעשה עלי חרסינה דקיקים במיוחד בעובי 0.2 מ"מ בלבד, שמספק מראה שיניים בריא וחלק, סגירת מרווחים זעירים וסדקים בין השיניים, יישור סטיות קלות, ומראה פה בריא וצעיר. מדובר בציפוי עמיד לשנים ארוכות ללא צורך בחידוש, ותוך תחזוקה הכוללת שמירה על בריאות הפה בלבד, צחצוח ושטיפה, כפי שמומלץ גם לשימור השן והציפוי הטבעי של השן.

 

ציפויי שיניים חרסינה לפני ואחרי

ציפוי שיניים חרסינה מסוג למינייט

ציפוי שיניים במעטפת חרסינה או למינייט – יתרונות

שיטות נוספות לשיפור מראה השיניים הם הלבנת שיניים בתהליך חמצון כימי, ציפוי קומפוזיט בשרף וציפויים מחומרים נוספים. שיטות אלו, למרות יתרונות מסוימים שהן מספקות, אינן עומדות בסטנדרטים ובאיכות שניתן להשיג באמצעות השימוש בציפוי חרסינה:

מראה טבעי – כאמור, החרסינה היא החומר הקרוב ביותר בהרכבו לציפוי הטבעי של השן, ציפוי האמייל, מה שמספק מראה טבעי והצמדות איתנה של הציפוי אל השן.

עמידות– ציפוי החרסינה דוחה כתמים ומבודד, מה שהופך אותו לעמיד ומוגן מפני מזון והרגלים אשר נוטים להכתים את השיניים ולהזיק להן.

התאמה– ניתן להתאמה ולהלבשה על גבי כתרים, שתלים ושיניים שעברו טיפולים דנטליים, ללא מגבלה.

תיקון ליקויים– באמצעות ציפוי השיניים בחרסינה או על ידי ציפוי שיניים למינייט ניתן לסגור רווחים קטנים, חריצים ופגמים, ולהשיג מראה שיניים ישרות ובריאות, מעבר לפתרון האסתטי לצבע השיניים.

גוונים– ציפויי חרסינה לשיניים מגיעים במנעד של גוונים, במטרה להתאים לפה ולשיניים האחרות ולייצר מראה משלים וטבעי.

השחזה קלה– בשונה מפתרונות ומציפויים אחרים לשיניים, ציפויים המתבססים על חרסינה מצריכים השחזה קלה בלבד של השן, לצורך התאמת המידות ברמת דיוק גבוהה והצמדות טובה יותר של חומר הציפוי אל השן הטבעית.

טיפול מהיר– ציפוי שיניים אשר מתבצע באמצעות ציפוי חרסינה או ציפוי שיניים למינייט מתבצעים בתהליך מהיר ופשוט ליישום, בסך שניים או שלושה מפגשים בסך הכל.

שגרה ואורח חיים – ציפוי חרסינה לשיניים עמיד ואינו פוגע בהרגלי האכילה והלעיסה, במימיקה ובאורח החיים. בדומה לשן טבעית שראוי להגן עליה, גם כאן לא מומלץ להשתמש בשיניים כפותחן לאריזות או לשימושים להן הן אינן מיועדות.

עלות – עלות הטיפול נקבעת בהתאם להיקף ולכמות השיניים הנדרשות לציפוי, ואמנם יקרה יותר מעלות הלבנת שיניים או ציפוי בחומרים פחות איכותיים, ויחד עם זאת מדובר בעלות שווה לכל נפש, ועמידותו ארוכת השנים הופכת את הציפוי לפתרון המשתלם ביותר.

חשוב לבצע את הטיפול על גבי שיניים בריאות בלבד, במרפאה מקצועית ומיומנת בטיפולים מסוג ציפוי השיניים, בתהליך שיכלול נטילת מידות מדויקות של השיניים באמצעות משטח, ומעבדת ייצור ליצירת ציפוי מותאם אישית ברמת דיוק גבוהה.

 

מרפאת השיניים זילברשר בזכרון יעקב מבצעת ציפוי חרסינה לשיניים. לקביעת תור או שיחת ייעוץ חינם מידע התקשרו 072-3307271

מספר זה הינו מספר וירטואלי, שהוא חלק משירות תוכן המופעל על ידי זאפ גרופ בע"מ ומפנה את המתקשר לבית העסק.
משתמש העושה שימוש במספר הווירטואלי, מסכים כי החברה תהא רשאית לשמור את מספר הטלפון ממנו התקשר, לכלול אותו במאגר מידע או ליצור באמצעותו קשר עם המשתמש, וכן כי המספר עשוי להשתנות מעת לעת.

מספר הטלפון הרגיל של בית העסק הוא
03-6824478

דילוג לתוכן